کیا هنر یک شرکت خصوصی ایرانی با تخصص در زمینه های عکاسی و فیلمبرداری 360 درجه ، تهیه و تولید پرتال های تصویری موسسات ، سازمان ها و شرکت ها و تهیه اطلس های گردشگری و تاریخی است .

در حال حاضر این شرکت علاوه بر دارا بودن تجهیزات و ادوات عکاسی 360 درجه با تجهیز خود به سیستم ها و ادوات فیلمبرداری پانوراما و رسیدن به تکنولوژی فیلم 360 درجه توانسته با کسب این دانش و مهارت کشور عزیزمان ایران را در زمینه استفاده از این فن آوری در ردیف کشورهای دارای این تکنولوژی مخصوصا فیلمبرداری 360 درجه قرار دهد.

ماموریت ما ایجاد نسل جدیدی از خالقان محتوای فیلم 360 درجه است.

فیلم 360 درجه یک رسانه کاملا جدید در صفحه نمایش امروز است.در فیلم 360 درجه، کاربر بر محتوا احاطه دارد. این نوع فیلم سیال، همه جانبه و اکتشافی است. این یک واقعیت مجازی نیست.این زندگی واقعی است که به طور کامل ثبت شده است.

در این فیلم دیگر منتظر حرکت لنز به اطراف نمی مانید، بلکه شما می توانید در هر لحظه از فیلم 360 درجه  تمام زوایا را مشاهده کرده و از اتفاقات هم زمان در اطراف با خبر شوید.

استفاده از جاذبه های تصویری در نماهای فیلم 360 درجه در تمام زوایا و جلب توجه مخاطب نسبت به هیجان ها در تمام زوایا و لمس کامل اتفاقاتی که در پیش رو دارد، این امکان را به مخاطب می دهد که خود را کاملا در محیط حس کند.استراتژی فیلم 360 درجه اغنای مخاطب نسبت به محیط اطراف می باشد.

استفاده از تکنولوزی روز دنیا خلاقیت و نیروی انسانی متخصص و کار آمد با عث شده شرکت کیا هنر با در اختیار داشتن بخش عمده بازار تصویربرداری 360 درجه در ایران و اجرای بیش از 150 پروژه مانند: اطلس گردشگری کرمانشاه ، نمک آبرود ، اطلس موزه ها و کاخ موزه ها ی ایران ، اطلس امام زادگان و بقاء متبرکه استان البرز ، پرتال تصویری شرکت آب و نیرو ، پرتال تصویری منطقه گازی پارس جنوبی ، و ده ها ارگان و سازمان دیگر خود را به عنوان  شرکت پیشرو و مادر تخصصی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری 360درجه در کشور معرفی کند